Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

06 Αυγούστου, 2014

Ο Άρης Γιαννακίδης δεν θα είναι επικεφαλής της "Κοινωνικής Συμμαχίας" στο νεο περιφερειακό συμβούλιο

                

Ο Φ. Καραλίδης νέος επικεφαλής της Κοινωνικής Συμμαχίας

Ο Φώτης Καραλίδης, απερχόμενος αντιπεριφειάρχης Ξάνθης, είναι ο νέος επικεφαλής στην περιφερειακή αυτοδιοικητική παράταξη Αν. Μακεδονίας - Θράκης "Κοινωνική Συμμαχία", μετά την απόφαση του Άρη Γιαννακίδη να μη συμμετάσχει στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Ο κ. Καραλίδης ανέλαβε να ηγηθεί χωρίς την δέσμευση, όπως... ο ίδιος είπε, ότι αυτός θα είναι επικεφαλής της παράταξης και στις επόμενες εκλογές.
Η απόφαση ήταν ομόφωνη από τους 9 εκλεγμένους περιφερειακούς συμβούλους, απουσίαζε ο Παύλος Δαμιανίδης, ενώ η υποψηφιότητα Καραλίδη ήταν η μοναδική. Η διαδικασία έγινε την Δευτέρα το απόγευμα στην Κομοτηνή και αργότερα οι υποψήφιοι της παράταξης στις τελευταίες εκλογές, συναντήθηκαν στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφέρειας, όπου ο Άρης Γιαννακίδης έκανε αναφορά στα προστάγματα των εκλογών και τόνισε ότι αν και ευθύνη του θα ήταν να μείνει, δεν απαξιώνει την λαϊκή ετυμηγορία, απλά ως άνθρωπος και ο ίδιος δικαιούται τον χρόνο να αναδιοργανώσει τις δυνάμεις του και να δει την εξέλιξη των πολιτικών πραγμάτων και το σε εξέλιξη κοινωνικό γίγνεσθαι. Διαφάνηκε πάντως ότι δεν θα είναι μακριά από την παράταξη που ο ίδιος ίδρυσε.


Η εκτίμηση είναι πως η παράταξη της Κοινωνικής Συμμαχίας συνεχίζει, ανεξάρτητα από τον αντιπολιτευτικό ζήλο που θα επιδείξει ο κάθε εκλεγμένος σύμβουλος.

Στη συνάντηση μίλησαν όλοι οι παρόντες υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες και αρκετοί υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι και οι περισσότεροι ζήτησαν από τον Φώτη Καραλίδη να ασκήσει δυναμική  και εποικοδομητική αντιπολίτευση.

Τέλος, όλοι εξήραν την πολιτική και αυτοδιοικητική προσωπικότητα του Άρη Γιαννακίδη και φάνηκε ότι η συμμετοχή των περισσότερων στο ψηφοδέλτιο ήταν λόγω της παρουσίας του απερχόμενου περιφερειάρχη, ενώ κανείς δεν αμφισβήτησε την επιλογή Καραλίδη.

Την έδρα του Άρη Γιαννακίδη στο Περιφερειακό Συμβούλιο κσταλαμβάνει ο Βασίλης Γαλάνης από την Π.Ε. Έβρου.


Ο Άρης Γιαννακίδης με επιστολή του ενημερώνει τους συμπολίτες του στην Ανατολική Μακεδονία και την Θράκη για την απόφαση του να μη συμμετάσχει στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Η επιστολή του κ. Γιαννακίδη:

Αγαπητοί μου Συμπολίτες
Φίλοι και Φίλες

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου του 2014 είχα ζητήσει από τους πολίτες την ανανέωση της εντολής τους για τη συνέχιση της διοίκησης της Περιφέρειας για την επόμενη πενταετία. Η εντολή αυτή δεν μου δόθηκε. Η λαϊκή ετυμηγορία είναι απόλυτα σεβαστή.

Είναι ευρέως γνωστό ότι η ανάμιξη μου με το δημόσιο βίο και την αυτοδιοίκηση ξεκίνησε από την 1η Ιανουαρίου του 1995 και συνεχίστηκε αδιάλειπτα μέχρι σήμερα. Για σχεδόν είκοσι χρόνια. Η πορεία αυτή ήταν μία τεράστια εμπειρία ζωής. Μου έδωσε πολλές χαρές, ικανοποίηση για ευόδωση στόχων, επιτυχίες, λαϊκή αποδοχή, χωρίς καμία αμφισβήτηση για την ηθική μου ακεραιότητα για τον τρόπο που διαχειρίστηκα τα δημόσια πράγματα.

Για όλη μου αυτή τη διαδρομή οφείλω να συνομιλήσω και να απολογηθώ μόνο σε εσάς, όλους τους πολίτες της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ., στη συνείδηση μου και την οικογένεια μου.

Φίλες και Φίλοι

Αποφάσισα να μην συμμετέχω στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Η πράξη μου αυτή δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί απαξίωση του θεσμού ή περιφρόνηση της λαϊκής ετυμηγορίας. Απλά ως άνθρωπος και εγώ δικαιούμαι να έχω το χρόνο, απερίσκεπτα, να αναδιοργανώσω τις δυνάμεις μου και τις σκέψεις μου και να αφουγκρασθώ από άλλη θέση το σημερινό πολιτικό και το κοινωνικό γίγνεσθαι της πατρίδας μας. Θα παραμείνω ενεργός πολίτης και θα είμαι δίπλα σας όπως τόσα χρόνια με γνωρίζατε, με ακλόνητες τις αυτοδιοικητικές μου θέσεις, πέρα από κόμματα και σκοπιμότητες.

Εύχομαι καλή επιτυχία στη νέα Περιφερειακή Αρχή, προς όφελος όλων των πολιτών της Περιφέρειάς μας. Τους παραδίδουμε μια Περιφέρεια υπόδειγμα για όλη την Ελλάδα. Θα το δουν και θα το διαπιστώσουν από τους πρώτους μήνες μετά την εγκατάστασης τους.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείξατε μέχρι σήμερα. Ήταν το οξυγόνο μου. Φεύγω με το κεφάλι ψηλά περήφανος για τη διαδρομή μου, τα πεπραγμένα μου και τους άξιους συνεργάτες μου.

Ευχαριστώ από την καρδιά μου τους στενούς μου συνεργάτες όλων αυτών των χρόνων, όλους τους υπαλλήλους της πρώην Νομαρχίας Ροδόπης και της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ.

Ευχαριστώ τέλος δημόσια την οικογένεια μου που αν και με στερήθηκε αρκετά, με στήριξε σε κάθε μου βήμα σε όλη την αυτοδιοικητική μου διαδρομή.
Άρης Γιαννακίδης

Από http://samothrakisnea2.blogspot.gr/2014/08/blog-post_92.html#more

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr